Accor
4.0 out of 5 stars.
Receive weekly updates, new jobs, and reviews

Accor Employee Reviews for Receptionist (m/v)

Found 5 reviews matching the search
See all 3,054 reviews
Een hele goede hotel, en personeel heel erg aardig. Ze denken met je mee wat je in het kunnen doen. Bedoel Ik met wat je kan bereiken in de toekomst. Ze geven ook training wat je eigenlijk nodig heb in de hotel te werken. Ik zou wel die baan aanraden.
Pros
Gratis lunch
Cons
Geen min puntjes
Enorm veel bijgeleerd daar ik dicht bij de luchthaven situeerde. Ongeloofelijke werksfeer met alle departementen. Zeer veel doorgroeimogelijkheden waar ik te weinig van gebruik heb kunnen maken.
Pros
gratis eten, koffie, water, groenten en fruit
Cons
ik begon in juli met het werken bij ibis in Antwerpen. een totaal nieuwe ongeving voor mij. ik had een aantal leuke collega's met wie ik het goed kon vinden en die het werken leuk maakte. ik heb veel geleerd , waaronder mijn Frans, reserveringen maken, omgang met moeilijke klanten, werken onder druk. mijn over het algemene ervaring was goed. alleen werdt er weinig gedaan het het inwerken van personeel, ik had 1 rascistische collega die altijd nare opmerkingen over mij maakte ook achter mijn rug om. hielp mij niet om beter te ontwikkelen in mijn functie. waardoor ik met veel tegenzin naar het werk ging en me een beetje gepest voelde op de werkvloer. het leukste aan de baan waren die klanten. zij waren altijd tevreden met de service die ik bood. omdat ik altijd iets meer deed voor de klant dan gevraagd was en dit konden zij goed waarderen en ik af en toe leuke kaartjes kreeg of en bonbons van klanten die blij waren met mij als receptioniste>
Pros
gratis ontbijten, maaltijd checks
Cons
1 racistische collega
geen leuk hotel geen leuke collegas lange reis tijd
Pros
Cons
alles wat je maar kan bedenken
Goede leerschool in een andere branche. Waar ik vooral voordeel uit gehaald heb is het bedienen van de mensen die jou zien als het visitekaartje van het bedrijf waar je voor werk.
Pros
Reisafstand
Cons
Soms lege momenten op de vloer
See more Accor reviews
You may want to try: