Robert Walters Employee Review

View all Robert Walters reviews

El infierno
Consultor Junior (Former Employee) –  Madrid provincia29 May 2019
Mi paso por el grupo Robert Walters, concretamente en Walters People Madrid, es la peor experiencia profesional que he tenido en mi vida y, como yo, la gran mayoría de compañeros que conocí.

No tengo absolutamente nada bueno que decir sobre esta compañía, pasé un auténtico infierno en el equipo IT de Walters People.

Jamás volvería a pisar ese lugar en el que tratan fatal a los empleados y las condiciones son pésimas. El poco dinero que ganes ahí lo tendrás que invertir en un psicólogo...
Pros
Nada de nada
Cons
Absolutamente todo
Was this review helpful?Yes 10No 2Report

Other Robert Walters Employee Reviews

Mala gestión rotación alta
Tech Recruiter Consultant (Former Employee) –  Barcelona, Barcelona provincia12 November 2019
Mala experiencia. Rotación alta no hay desarrollo de talento y retención.
Was this review helpful?YesNoReport
Great place to work
Recruiter (Former Employee) –  Dublin4 November 2019
Really enjoyed working at RW. Management were great. Free breakfast every Monday morning and beers/wine at 4pm on a Friday is a nice incentive. Quarterly staff parties organised and several different fundraising days. Fun office to work in. Can be hard at first if you have never done recruitment before but managers are great. Can be hard on you in relation to KPIs which can seem tough but it is worth it in the end. Great progression in the company.
Was this review helpful?YesNoReport
Claimed Profile

Want to know more about working here?

Ask a question about working or interviewing at Robert Walters. Our community is ready to answer.

Ask a Question

Overall rating